Rabu, 30 Jun 2010

Today bY Ayunk Mama

Lpas sahaja anto Min kt school,saya ngan Mk Long Min g Hospital Komuniti Beserah..then Mk Long da buat appoinment tuk tmujanji brjumpa Doc..Lpas tu kami pn snggah ke gerai karipap Alor Akar dan trus mnuju ECM skjap tuk shopping..hehe..baru untung skit jualan glang..da pi shopping...hehehe mcm mana nk brjaya dalam biz...hehehe..Org lain biz,hasil bli kete la,umh la..yg saya,g shopping..huhu

Si Wa sgt2 hepi hari ni brlari ke sana sini..and sempat mncuba aksesori wanita kt Parkson..X sngah lama pn kt ECM,tp sempat la bli donut kt Big Apple,sbijik sorang..mula2 nk lalu sahaja kt situ..tiba2 Si Wa cakap "Haaaaaa...ni dia" smbil mnuju trus kt kdai tu...nampk gaya,dia da knai tmpat mama dia bli donashi sblum nih..hehe..Kesian plak kalo x bli..so tapau la 4bijik..tuk Si Min pn ada sbijik..

Masa amik Min balik dr school,mama ulur kotak donut kt Min..Min kata "Cantikkkk donut Min"..hehe..mama memang sngaja pilih donut yg deco nyer cantikk tuk Min..Tp topping coklat bnyk sgt atas dia,comot2 Min makan donut tu..Tp dia sgt la suka,abis licin dia makan..hehe.......smpat snap gambo glagat2 Wa kt Hospital Komuniti n ECM






Smalam,ada customer tempah seutas gelang kaki and satu set brooch swarovski..I/allah next week saya anto bila da siap..Slama ni xprnah pn buat glang kaki,bila ada customer request,barula buat..so saya dapat idea la plk..lpas2 ni leh arr produce glang kaki plk..plbagaikan lagi item kristal yg saya produce..

2 ulasan: