Sabtu, 14 Ogos 2010

Sajian di Bulan Ramadhan

Alhamdulillah dr ari ke hari,aku blajo masak..Ni lah antara menu yg aku masak sndiri..Dapatla aku mnambah ilmu dalam bidang masak ni (cheewahhhh...bukan nk jadik tukang masak...tp nk blajo masak nnti senang suami nk makan..bole buat)..kui kui kui...kalo aku xda bnda buat kt umh,maka nyer xda improvement la aku ni..smtara suami xda ni,nk blajo sikit2 apa yg termampu...jadinya xdala duk saja saja di rumah (selain mnjaga anak2)..layan gambo jerla yer...kali ni xbuh resipi skali..huk huk..lately bnyk kje lak..huhu

31/o8/2010 nyer menu :


Sambal hitam





22/o8/2010 nyer menu :


Mi goreng sempoi




19/o8/2010 nyer menu :

Popia daging bersayur




15/o8/2010 nyer menu :

Solok lada



14/o8/2010 nyer menu :

Nasi Ayam







13/o8/2010 nyer menu :

Sambal tumis jering cambah + bilis



2 ulasan: