Jumaat, 14 Ogos 2009

only in saudi

as'kum...bertemu kembali..mmm..kat sini ade beberapa gambar yg agak lama berada dlm simpanan aku (since february 2009) yg mungkin anda2 semua blm pernah tgk lagi...so....layannnnn

hehehe...ni la gaji pertama aku kat sini..company kasi cek,so nak xnak terpaksa la 'cash' kan...xbyk mane pun...setgh bln gaji je

yg ni plk gerai 'kunafah'...sejenis makanan saudi (lbh kurang mcm apam balik je) cuma...raw material dia je smp skrgni pun masih menjadi misteri...yg aku tau,tgh dia ade inti cheese..sedap wooo...sr6 satu...thanks to pok lee chevron sbb memperkenalkan aku gerai ni


bergamba dpn panda hypermarket (bkn lan panda,k!!)...lbh krg mcm giant/tesco je...

aris,nik dan pokok kurma (dpn panda)...

to be continue....

1 ulasan:

  1. Ok..ok.. Kalau xde ape2 project gua turun kuantan. Lu pakai no lama lagi ker? Beh ah...kaya lah lu beb. Tebal tu gaji..hehe. Rezeki..rezeki...

    BalasPadam