Jumaat, 24 Julai 2009

MALAS

as'kum
bertemu kembali...MALAS...itulah fenomena yg sering melanda blogger2 sperti aku ni...huahuahua..dah...modal xde....ape yg nak ditulisnye???xde masa pun iye jgk...pagi bgn pkl 4am(subuh awal)terus on laptop,skype ngan anak bini,kawan2...balas email...check facebook..pastu pkl 6lbh kuar gi keje...blk keje smp umah dah dkt pkl 5pm...kalau rajin masak...makan...on laptop lagi...skype ngan anak bini,kawan2...balas email...check facebook lagi...sudah smayang isyak tgk tv jap...pastu tido...masa yg ade tu limited sgt..

okla,cukupla membebel tuu..aku sbnrnye brase sgt bertuah kerana kt sini aku di attach ke plant yg plg sempoi dlm byk2 plant di saudi kayan ni,iaitu BPA plant(PHENOLICS department)...dpt bos yg paham jiwe(kata org tganu),senang nak kawtim...kwn2 arab pun ok gak...cuma biasala...ade jgkla 2-3org yg kerek..nak wat camane...kat mane2 pun ade spesis camtu..cuma yg xbestnye...india ramai sgt(india pure dari INDIA)...

aku ni bukannye racist..bkn nak mengata...tapi kenyataan...satu yg aku xleh handle ttg india2 ni ialah...bau bdn diorang...BUSUK GILERRR...28thn lbh aku hidup kat m'sia...ramai gak kengkawan india masa skolah ngan keje...tapi xpenah pun jumpe yg busuk...bau normal je...sama mcm melayu,cina dan lain2 jgk...alih2 dtg kat sini....perghhhhh....mcm s**l bau dia...serius beb...kalau dah pagi2 pkl 7tu dah berbau...korang bayang sdirila smp ke petang nnt camane bau dia???pastu diorang boleh buat rileks jee...geng2 arab ngan m'sia abis cara dah nak sindir...sembur minyak wangi kat aircondlaa..pakai minyak angin laa..diorang wat xreti/xpaham je...pastu...satu lagi aku xsuka ngan geng2 ni ialah,xtau tapi xnak ngaku...belit tahap dewa...memandai2 pun iye jgk...tapi ade jgkla yg ok...xsuma gitu...adela xsmp 5% yg ok(xbau dan xbelit)

okla..ckpla mengomen pasal india2 ni..emmm...kat sini department aku slalu buat gathering..lbh krg 3bln skali..pada last gathering aritu...semua staff diminta mewakili negara masing2 utk buat persembahan...dan dipendekkan cite...aku dipaksa jadik bidan terjun oleh pyan utk lead geng m'sia punye persembahan...ewau buley...spontan tuu...xde rehersal2 pun...lyrics diprepare oleh nik...nak tgk???haaa...layannn



ok x??kat blakang yg berjambang putih tu la bos aku,mr. abdul rahman turkistani...sporting gile...siap dok ber'ewau buley' skali tu...okla,stop dulu...membe2 ajak mkn tu..as'kum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan