Selasa, 13 Januari 2009

esok flight...

as'kum.alhamdulillah,bertemu lagi kita.sorila sbb dah lama xupdate,busy yg amat sminggu dua nih..ok,mula2 nak cite psl last day aku keje itu ari 6hb januari 09,keje mlm,mula2 igt nak open kfc,tapi disebabkan suma org(BDO+MAn crew)dah kekenyangan lps melantak pulut kuning yg aku bwk mlmtu(time kasih pada mak mentua aku yg penat memasak)terpaksa kensel open kfc.(hehe...slmt duit aku...xdela mmg niat aku nak open pun mlm tu)

pada mlm tu aku tlh mendapat spesific task yg terakhir dari SS aku(pakkob) iaitu meng"renew"kan label2 pada sampling point yg tlh pudar@rosak(kihkih...specificla sgt!).dlm pkl 10mlm tu,dah siap belaka berkat pertolongan peja ngan nismo(xbyk pun...adela 3kpg kat liquid side pastu 5-6kpg kat gas side)saje je siapkan awal,blh ber"Halo" plk lps tu...nasibla,sapa2 yg xphm tu buat2 phm je dah la.sempat jgk aku berslm2an ngan bdk2 shift mlm tu mintak maaf ape yg patut.pada yg xsempat aku jumpe sblm aku blah ari tu,dikesempatan ini aku ingin memohon maaf,halalkan mkn minum,terkurang,terlebih,terkasar,terkurang hajar ngan sapa2 yg pernah bekerja@mengenali aku semasa lbh krg 8thn 5bln aku bekerja di BASF Petronas Chemicals Sdn Bhd.sedih jgk beb nak blah,yela..mmg dah comfortable gile dok keje kat situ cuma tinggal lagi masalah dgn org ATASAN je(Brandt & Hefner).

ok,stop cite psl keje,cite psl persiapan plk,beg aku dah beli kat carre4 minggu lps,besar gile,blh taruk half cut l2s kat dlm tu..hahaa..murah2je,rm69.90 tu psl aku beli.

ni ha gamba dia(besar tuu,nak sama tinggi ngan kipas)



ha,yg kat bwh ni plk gamba duit saudi riyal(SR)yg aku dah tukar kat money changer minggu lps.xbyk,rm1500 tkr dptla sr1579(pinjam duit mak aku,bonus ciput thn ni...nnt gaji angah byr ye MA..)xtaula ckp ke x,kalau xckp jgk nampak gayanye kene meminjam jgkla dgn kwn2 yg dah bekerja kat sana.



aktiviti aku stlh tidak lagi bekerja ialah membuat persiapan sambil meronda2 bandar kuantan bersama sodry(my new friend from BP amoco).ahad lps,aku,isteri dan anak2 beserta mak dan ayah aku blk ke kg(maran dan jerantut) berjumpa saudara mara sblm berangkat ke ARAB khamis ni,lps tu plk ke kl ke rumah sedara mara blh isteri aku.

oh ye,lupa plk nak bagitau flight schedule dah ditukar,malas plk nak cite,tgk ajela kat bwhni



okla tu,berenti dulu buat masa ni.aku nak packing brg2 plk.ade masa lain kali aku update plk.as'kum.

1 ulasan:

  1. salam...
    update jgn tak update...
    nak sgt tau cite ko kat sane...sikit sbanyak bleh boost up aku dgn kwn2 lain punye motivation tuk kesana.walau pahit kami telan jgk result interview td(walhal langkah pintu bilik interview pun dok lepas).rezeki blum t`tulis lg gamaknye.

    BalasPadam