Khamis, 18 Disember 2008

flight date

as'kum,bertemu kita skali lagi.maaf sebab agak lama aku xupdate blogni.(kah,kah...mcmla ramai sgt yg follow blogni..haha..'perasaan')
alhamdulillah,setelah menunggu buat sekian lama dan setelah selesai semua urusan daripada hari mula aku interview(24hb 8),buat med. checkup,passport,permohonan visa akhirnya pada 12hb 12 yg lps(hampir2 4bln jgk tu) aku dah pun dpt email confirmation departure date aku.(dijangka berlepas pada 15hb januari depan).kat bwh ni ade aku snapkan e-ticket tu utk tatapan korang..

persiapan?satu ape pun aku xbuat lagi,cuma aku dah dpt org yg nak sewa umah aku nnt.(heri-membe sekolah aku dari sek. rendah smpla sek. vokay).pada selasa(16hb) yg lps,aku follow haji din(manager aku)ke office think+ di kl.kebetulan aku off aritu.mulanya rancang nakgi khamis(18hb) dan ajak sodry skali tapi last2 terpaksa diawalkan atas sbb2 yg xdpt dielakkan.sodry xdpt ikut skali sbb dia keje mlm.tujuan sbnr pergi ke think+ ialah utk menghantar passport beserta sijil2 ori haji din,aku plk cuma tumpang nak berjln2 je,puas jgk dok umah..

oh ye,lupa plk,aku nak ucapkan happy belated birthday yg ke 2 utk anak sulung aku,fatihah yasmin pada 15hb 12 yg lps.aku sedih sbnrnye sbb xcelebrate sgt birthday dia kali ni,thn lps ade jgk aku beli kek utk dia.nasib baikla atuk dia ade beli kfc mlmtu...abah mintak maaf ye yasmin..insyaallah birthday2 yasmin dan najwa yg akan dtg akan abah pastikan disambut semeriah yg abah mampu...okla.sekian utk kali ini.

as'kum.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan